بازی روح

ترجمه داستان Soul Play

بازی روح

ترجمه داستان Soul Play

معرفی

سلام.

این اولین وبلاگ من است. و برای اولین بار می خواهم داستان زیبایی را که در مورد تعدادی از شخصیت های هری پاتر خوانده ام ترجمه کنم. اگر به سوروس اسنیپ علاقه مندید و دوست دارید بطور واقع بینانه در مورد او قضاوت کنید خواندن این داستان را به شما توصیه می کنم.
با توجه به اینکه من در ترجمه تجربه ی زیادی ندارم امیدوارم با راهنمایی ها و نظرات شما بتوانم کمی به ت.انایی هایم در این زمینه اضافه کنم.


پست بعدی من اولین قسمت داستان بازی روح خواهد بود :

بازی روح
نوشته ی Snapesforte
خلاصه : بلافاصله بعد از اتفاقات "هری پاتر و شاهزاده ی دورگه" ، زندگی اسنیپ و کسانیکه به او نزدیک هستند را پی می گیریم تا نسخه ای خیالی از کتاب هفتم بدست آوریم.
نظرات 2 + ارسال نظر
شیپورچی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ http://sheipoorchi.blogsky.com

اسنیپ یه آشغاله اون به دامبلدور خیانت کرد.....واقعا زشت ترین مرگی بود که رولینگ می تونست برا دامبلدور در نظر بگیره

پویا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام.من به داستان های هری علاقه ندارم ولی حتما ادامه بده چون خیلی ها منتظرن آپ کنی.
موفق باشی
پویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد